Susisiekite: +37060889660
Lithuanian English

Kas yra kedrų riešutų dribsniai ir kaip juos naudoti

Kas yra kedrų riešutų dribsniai ir kaip juos naudoti

Kaip jau minėjome ankstesniuose straipsniuose, kedrų riešutai pasižymi savo maistingumo verte. Būtent dėl savo savybių ir švelnaus skonio, kedro riešutai gali būti naudojami kaip užkandis ar patiekalo ingredientas, tačiau ar girdėjai apie mažiau riebalų turinčius kedrų riešutų dribsnius

Kas yra kedrų riešutų dribsniai?

Vienas iš kedrų riešutų panaudojimo būdų yra aliejaus spaudimas. Kedro riešutų aliejus yra spaudžiamas šaltuoju būdu, taip išsaugant skonį, kvapą ir visas naudingąsias medžiagas. Aliejaus spaudimo metu yra išgaunamas ir šalutinis produktas vadinamas - kedrų riešutų dribniais, kurios nereikalauja papildomo apdorojimo proceso, kad jas būtų galima vartoti.

Kedrų riešutų dribsniuose yra beveik tiek pat ir tokių pačių naudingųjų medžiagų kaip ir kedrų riešutuose ar kedrų riešutų aliejuje. Tačiau dribsniai turi kur kas mažiau riebalų.

Kedro riešutų dribsniai - tai smulkinti kedrų riešutai, savo išvaizda primena avižinius dribsnius, tačiau yra šiek tiek storesni bei sunkesni. Nors ir mažesnės už paprastus kedrų riešutus, dribsniai turi tokį pat malonų pušų aromatą, kuris paglostys jūsų uoslės receptorius. 

Prie viso to, kedro dribsniai yra tiek pat naudingi ir sveiki, kaip ir paprasti kedrų riešutai, kadangi aliejaus pagaminimui naudojamas šalto spaudimo metodas. Naudojant šį būdą riešutas yra stipriai spaudžiamas ir jokiu karščiu neapdorojamas, todėl visos naudingosios medžiagos lieka kedrų riešutų dribsniuose.

Kedrų riešutų dribsnių maistingumas

Kedrų riešutų dribsnių maistingumas mažai kuo skiriasi nuo paprastų kedro riešutų. Didžiausias skirtumas yra tas, kad dribsniai savyje turi iki 70% mažiau riebalų ir daug lengvai skaidomo proteino.

Kedrų riešutų dribsnių maistingumas:

  • Omega polinesočiosios riebalų rūgštys;
  • daug įvairių mineralų - jodas, geležis, kalcis, - varis, fosforas, silicis ir kt .;
  • vitaminai - A, B1, B2, E, PP;
  • augalinis pluoštas.

Vitaminas E, kaip ir augaliniame aliejuje, riešutų dribsniams suteikia antioksidacinių savybių. Riebalų rūgštys Omega-3, Omega-6, dėka kedro riešutų aliejaus, esančio dribsniuose, yra optimaliai naudingas mūsų kūnui.

Dribsnių nauda

Dėl savo maistingumo, kedro dribsniai yra tikra palaima mūsų organizmams. Kasdieninis produkto vartojimas gali padėti sustiprinti imuninę sistemą, išgydyti virškinimo sutrikimus bei palaikyti stabilią nervų sistemą. Tiek kedrų riešutų aliejus, tiek kedrų riešutų dribsniai yra vienodai naudingi kovojant su organizmo išsekimu. Apskritai, dribsnių įtraukimas į kasdieninį mitybos planą gali padėti sparčiau atsigauti po sunkios ligos.

Augaliniai baltymų dribsniai sportininkams

Reguliarus produkto vartojimas gali padidinti organizmo ištvermę ir produktyvumą, o tai svarbu kiekvienam sportininkui. Ne paslaptis, jog sportininkai suvartoja daug baltymų, kurie padeda atstatyti pažeistus raumenis bei juos sutvirtinti, kad per ateinančią treniruotę jie vėl galėtų gerai funkcionuoti. 

Kaip puikia paprastųjų baltymų alternatyva yra laikomi natūralus augaliniai baltymai, kurių yra gausu kedrų dribniuose. Kiekvienas sportininkas norintis pabandyti augalinių baltymų turėtų išbandyti kedro riešutų dribsnius.

Kaip naudoti kedrų riešutų dribsnius

Mitybos gairės suaugusiems rekomenduoja per dieną suvartoti 70 gramų kedrų riešutų dribsnių, o šie gerai dera su daugeliu produktų. 

Lengviausias būdas įtraukti kedro riešutų dribsnius į savo mitybos racioną - valgyti juos pusryčiams. Svarbiausia, kad darantis pusryčius riešutų dribsniai nebūtų apipilti verdančiu vandeniu, kadangi riešutas praras didelę dalį naudingųjų medžiagų. 

Idėjos pusryčiams: 

  1. Kedrų riešutų dribsniai puikiai tiks su bet kokiu varškės gaminiu ar net pačioje varškėje. Taip pat, gali įsidėti šviežių ir džiovintų vaisių, kurie suteiks patiekalui natūralaus saldumo. Tavo pusryčiai bus skanūs ir labai maistingi.
  2. Praturtink savo sausus pusryčius su kedrų riešutų dribsniais. Geriausia naudoti 1:3 santykį. Beliks tik mėgautis maloniu kedrų skoniu bei naudingosiomis medžiagomis.
  3. Pusę stiklinės kedrų dribsnių užpilk šiltu pienu arba kitu skysčiu, kuris tau patinka, ir palauk 10-15 minučių. Dribsniams sugėrus pieną ir išbrinkus, pusryčiai yra paruošti, skanaus!

Taigi, kedrų riešutų dribsniai yra maistingas dietinis produktas, tinkantis beveik visiems. Gamink ir kurk naujus dribsnių mišinius, granola, naujus desertus, sriubas, maistingus ir įvairius pusryčius, kurie patiks tau ir tavo artimiesiems.
 

Dalintis:
Rašyti komentarą
Rašyk
Skambink